
הפסדתי זמן תפילה ואני מרגיש שבור
אנא תעזרו לי בהקדם. היה לי מתח עם אשתי ודיברנו עד לפנות בוקר, הלכתי לישון, ככל הנראה בלי לומר קריאת שמע למרות שהתעוררתי עוד פעמיים לא אמרתי קריאת שמע, התעוררתי

אנא תעזרו לי בהקדם. היה לי מתח עם אשתי ודיברנו עד לפנות בוקר, הלכתי לישון, ככל הנראה בלי לומר קריאת שמע למרות שהתעוררתי עוד פעמיים לא אמרתי קריאת שמע, התעוררתי

ישיחנה שלום! רציתי לשאול…. לכאורה הרבה יותר שווה להיות חילוני, לעבור עברות ולהנות מהעולם הזה בלי מצפון ואח"כ באיזה שהוא שלב, לחזור בתשובה ולעשות מצוות שיכפרו על העבירות, במיוחד שיש

ברצוני להתייעץאני נשוי בן 30 -נשוי 6 שנים. כבר תקופה ארוכה שאני מרגיש לא טוב בנפש…אני מרגיש קושי וכבדות ועצבות, לאשתי גם קשה מאד עם המצב שלי ואנחנו אובדי עצות

שלום וערב טוב, קודם כל אני רוצה וחייבת לציין שאתם עושים שליחות גדולה. וברור לי שאתם עוזרים לאלפי בחורים ובחורות בכל תחום שהוא. אפילו הידיעה הזו שבכל רגע נתון אם

שלום וברכה! קודם כל תודה רבה על האפשרות לשאול ולהתייעץ. היו ברוכים! אני בחור ישיבה בן 19. ולאחרונה אני מרגיש שאני מסתובב בעולם חסר מנוח! אין לי מושג מה הכדור

ישיחנה שלום! רציתי לשאול…. אני משתייך לחסידות מסויימת עם שיטה מסויימת הדוגלת על דגלה מדרגות גבוהות כגון שצריך כמה שיותר להתנתק מהחומר וכיו"ב. רציתי לשאול, איך אני יכול להיות בטוח
שלום וברכה לרבנים החשובים אחי בחור "חרדי" לומד בישיבה, הוא שאל אותי: שלכאורה המצוות לא הגיוניות מכיון שיש מצוות שכמעט ובלתי אפשרי לאדם נורמאלי לקיים אותם בשלימות, ובפרט את "כל