
אני עלול לאבד את המצוות שעשיתי?
הבעיה אצלי היא כזאת בעיה עצומה כל פעם שאני מדבר לשון הרע אני מפחד אולי נאבד משהו מהזכויות וכן כשכואב לי דברים מסוימים אולי זה חרטה ואולי מפסידים מהמצוות וכן בהרבה

הבעיה אצלי היא כזאת בעיה עצומה כל פעם שאני מדבר לשון הרע אני מפחד אולי נאבד משהו מהזכויות וכן כשכואב לי דברים מסוימים אולי זה חרטה ואולי מפסידים מהמצוות וכן בהרבה

איך הבחירה חופשית אם אומרים לך אם אתה בוחר רע אתה מקבל עונש. הרי " מחייבים אותך " להתנהג לפי ההלכה , לא ישתלם לך אם לא -הרי תענש איך

שלום, אני עובדת בארגון חזרה בתשובה מוכר מאד שעוסק רבות בקרוב רחוקים בהצלחה ב"ה. אני מידי חודש תורמת מעשרות לאברכים וישיבות, וכשהתחלתי לעבוד שם, עלה במוחי להתחיל לתרום להם גם,

יש הרבה בין שאיפות למעשים, מעשים הם לאט (תלוי את מי שואלים) ושאיפות הם גדולות ולא בהכרח מתקיימות (גם תלוי את מי שואלים) כשאפגש בעולם האמת, מה אפגוש? האם יראו

שלום לכבוד הרבנים שליט״א ולצוות האתר, המלחמה עם יצרי כל כך קשה, בהתחלה זה לא היה ככה, שהייתי בן 17 חזרתי בתשובה, מתוך סייעתא דשמייא גדולה וגם התעוררות מצידי, החזקתי

שלום לכבוד הרבנים היקרים שליט״א ולצוות האתר הנפלא כאן, קודם כל אגיד תודה על כך שאתם תומכים ועוזרים ברגעים האלו. אני צריך להגיד שאני לא מצליח בעבודת ה׳, פשוט לא.

יש לי כאב מאד חזק אז קודם כל אני בן 30 נשוי, הבעיה שלי היא כזאת: אני מאד שמור ואף ללא אינטרנט ומייל ומדיה וכו', ואני מוצא את עצמי מול

שלום וברכה! אני בחור ישיבה קטנה. הרבה זמן אני חושב על השאלה – האם בדורנו אפשר ונכון למעט בשינה ואכילה. כנראה זו שאלה שהרבה [יחידים] שואלים ולפיכך אשמח ששאלה זאת

שלום וברכה מה לעשות עם פרסומי השחץ שעל האוטובוסים של חברת דן, האם נכון לפנצ'ר את הגלגלים של האוטובוסים בעקבות הפרסומים הללו? זה מה שבא לי לעשות ואני לא יודע

שלום וברכה! כבחור ישיבה קטנה, יש לי רצון להבין מה הדרך האמיתית שאני צריך לבוא אליה, היינו, אולי אני צריך להיות בהמשך חיי חרדי אולי חסידי [ואפי' שם יש חסידות