
סובל מפחד קהל נוראי
אני סובל מפחד קהל אני מדבר די מהר ודי נמנע לדבר מול אנשים ובטח שלא לעלות לתורה אני פשוט לא מסוגל רק המחשבה גורמת לי להזיע וכל התסמינים האפשריים לפני

אני סובל מפחד קהל אני מדבר די מהר ודי נמנע לדבר מול אנשים ובטח שלא לעלות לתורה אני פשוט לא מסוגל רק המחשבה גורמת לי להזיע וכל התסמינים האפשריים לפני

שלום לארגון ישיחנה, תודה רבה על הכתובת. אני רווקה בת 21, בכורה, מהמגזר החסידי המאוד סגור, בשידוכים כבר הרבה מאוד זמן ויש לי ב"ה המון הצעות, אני בחורה ממש מבוקשת,

אני לומד בישיבה קטנה בשיעור ב' בסוף כיתה ו' בערך התחיל להתפתח אצלי תלות רגשית, אז עדיין לא הבנתי מה זה, אבל לאט לאט התחלתי להכיר בבעיה. בסוף כיתה ו'

רציתי לשתף ולהתייעץ אני בת 20.5, חרדית מבית חרדי, בגיל הזה מקובל לצאת לעולם השידוכים, מסיימים לימודים, יש כאלו שמחפשות עבודה ואז יוצאות לשידוכים ויש כאלו שהעבודה היא לא מעכבת

שלום רב אני שואלת את השאלה כי אני חייבת שינוי ואני מוכנה לעשות כל מה שיגידו לי בשביל לצאת מהשבי של עצמי אני חושבת שאני בחורה נדירה ומיוחדת עם מלא

שלום אני בת 18 מתמודדת עם לחץ חברתי ,פחד שיעזבו אותי , שלא ירצו אותי , שלא רואים בי טוב . ואני חייבת לציין שאני מאד אוהבת ומחוברת אל עצמי

שלום רב, אקדים ואומר שאני שואלת את השאלה בצורה הכי ישירה שיש , אני בחורה חרדית בת 21 , חרדית בסגנון פתוח אבל עדיין מאד שומרת על עצמי. התארסתי ב"ה עם

אני מלכי נערת סמינר מבני ברק וכבר תקופה שמטרידה אותי השאלה – מדוע אנחנו כ"כ עצובים ואבלים כשמישהו נפטר? הרי כל התכלית והקיום שלנו פה בעוה"ז הוא להגיע לעוה"ב,המטרה של

שלום רב! אני כבר שנים סובל לא יודע עם לקרוא לזה פחד קהל או פחד להיכשל אני נמנע כבר 6 שנים לעלות לתורה כי פעם האחרונה הייתה טראומתית לא הצלחתי

אני בת 21 התחתנתי לפני 3 חודשים, לא הייתי בשידוכים כי יש מעלי אחות-גדולה ממני בשנה. אבל שדכנית מעצבנת אחת שגעה את ההורים שלי , הם שכנעו אותי להפגש והתחתנתי.