
פחד ורעד מעליה לתורה
שלום וברכה אני אברך בן 33 נשוי ואבא לילדים כבר בערך שנה וחצי שאני לא מסוגל שיעלו אותי לתורה , שלא לדבר על לעלות חזן שזה בכלל אני לא מסוגל

שלום וברכה אני אברך בן 33 נשוי ואבא לילדים כבר בערך שנה וחצי שאני לא מסוגל שיעלו אותי לתורה , שלא לדבר על לעלות חזן שזה בכלל אני לא מסוגל

שלום אני נשוי כמעט 3 שנים ואני מתחרט על הרגע הזה… היה לי המון חברים לפני שהתחתנתי. ואחרי שהתחתנתי גם ב"ה החיים שלי היו מאושרים והצרות הכי גדולות שלי היו

שלום וברכה! דבר ראשון תודה רבה על ההזדמנות לשאול ולהתייעץ בצורה אנונימית. אני בחור ישיבה בן 18 לומד בישיבה מצוינת ונהנה מהלימוד ב'ה. רציתי לדבר על דבר שהרבה פעמים מציק

אני בחור מאורס ואני לומד בישיבה מאוד טובה, ואני גם נחשב לאחד מהבחורים הטובים בישיבה, ובזמן האחרון אני מרגיש קצת אבוד בכל מיני אופנים, גם מצד הלימוד, שזה אומר שאין

שלום לכם! אני בן 19 והייתי חברותא בוגרת של בישיבה שהיה לו קושי להיתרחק מהבית, עזרתי לו המון והשקעתי בו ממש הרבה בכל השנה, מתישהו התחלתי לשים לב שזה קצת

בתקופה האחרונה מאז הפיגועים יש לי כל הזמן מחשבות על פיגועים ודימיונות מה קורה כאשר אצא מהבית אז …. אני ברחוב ולאן בורחים אם חס וחלילה יש פיגוע, ככה מלא

אעלה כמה נקודות שמפריע לי בחיים הזוגיים שלי 1. אני לא יודע להחליט דברים (לא שאני לא יודע לומר את דעתי אלא פשוט כי מדובר בדברים שבאמת לא משנה לי

ישיחנה שלום! רציתי לשתף…. אני בחורה בת 18 ואני סובלת מפחד נוראי שפוקד אותי רוב היום אני מתעוררת איתו והולכת לישון איתו פחד ממות. אני פשוט מפחדת מזה מאוד אני

שלום וברכה! תודה על האפשרות שאתם נותנים לנו לשאול! אני בת 21 נשואה 10 חודשים וב"ה עם תינוק כבן חודש, בעלי אדם שמח בד"כ, אנחנו חיים ב"ה באושר, אוהבים אחד

שלום לישיחנה אני בת 18 ויש לי קושי גדול מאד שאני מתמודדת איתו ביום יום לבד בלי שאף אחד יודע כולל הורי לקושי קוראים חרדה חברתית תמיד היה לי את