
בין ההורים ובבית מסובך מאד-מה תפקידי במצב כזה? ואיך זה ישפיע על העתיד שלי?
שלום! תודה על הפעילות המדהימה שאתם עושים! פשוט הצלת נפשות! ה' ישלם לכם בכפל כיפליים על כל העזרה ההעצומה! יש לי שאלה מאוד קשה וכואבת אני בת להורים מקסימים ומיוחדים

שלום! תודה על הפעילות המדהימה שאתם עושים! פשוט הצלת נפשות! ה' ישלם לכם בכפל כיפליים על כל העזרה ההעצומה! יש לי שאלה מאוד קשה וכואבת אני בת להורים מקסימים ומיוחדים

שלום רב, אני בת 34, גרושה בלי ילדים גרה אצל ההורים, יש לי קושי גדול מאוד שהתחיל מזמן ורק מתעצם עם השנים. העניין הוא מערכת יחסים בתוך המשפחה, בעיקר מול

שלום וברכה, ראשית תודה על האתר המדהים שלכם שנותן אפשרות לכל אחד לשאול ובצורה אנונימית כל-כך. אין לי ספק שהוא נותן מענה לאנשים שלולא אפשרות זו היו נשארים ללא מענה

אני רוצה לדעת איך אעשה שאשתי תהיה יותר אכפתי לבעל ולא רק לניקיון הבית וכדו' תשובה: שלום וברכה אתה שואל שאלה קצרת הכמות אך רבת האיכות. ניכר שאינך רגיל

בוקר טוב! תמיד בספרים מתארים את הבעל (בפרט אחרי החתונה) כאדם רגיש ששם לב לכל שינוי פרט; שינויי מצב רוח של האישה, כתבה בעיתון (שהאישה שמה בכוונה על השולחן..) זוכר

שלום וברכה! אני ב"ה נשואה לאברך ת"ח ואם לתינוקת בת שנה. מחפשת עבודה, אבל בסה"כ ב"ה החיים שלנו נפלאים ומלאי שמחה. יש לי קושי המלווה אותי בעיקר מאז שנעשיתי לאם,

השאלה שלום. אני אישה חרדית ליטאית, נשואה ואם ב"ה. לצערי התמודדתי בילדותי וכמובן בבגרותי, עם בית מורכב וקשה מאד. חוויתי ילדות ונערות מהגהנום, אין לי מילים לתאר את הסבל הנורא,

שלום! אני בת סמינר בית יעקב בכיתה י'. אני נחשבת לבת טובה מאד. הבעיה שלי היא שעל כל מעלה שמוצאים בי אני ישר מסבירה (וצודקת ) למה זה לא באמת

אני אברך בן 20, יש לי קושי גדול להביע את רגשותי, אני מרגיש מעין חסימה כזאת בכל פעם שאני רוצה לבטא את עצמי בפני אנשים אשתי וכל מי שלא יהיה,

שלום! דבר ראשון תודה רבה על האפשרות לקבל מענה בצורה דיסקרטית ומכבדת לפני כחודש התחלתי טיפול רגשי בעקבות אובדן שחוויתי לפני כחצי שנה אני טיפוס מופנם מאוד וכמעט שלא יוצא